Šī kopējā pūtītes medikamenti gandrīz ražo vienu sievieti, kas ir acis

Šī kopējā pūtītes medikamenti gandrīz ražo vienu sievieti, kas ir acis

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Galvenā Redaktore | E-mail

Cilvēkiem nav nekas neparasts, ka viņiem jākļūst par orālo medikamentu, cerot atbrīvoties no ādas nepilnībām, bet tas ir ir retāk attiecībā uz tām pašām zālēm rodas tādas nopietnas blakusparādības, ka cilvēkiem rodas aklums. Diemžēl tieši tas noticis ar vienu sievieti Emma O'Mahoney no Indianas, kad viņa sāka lietot medikamentus, lai mazinātu pūtītes.

Jums var arī patīk: sieviete kļuva akls kārtējās zobārstniecības vizītes laikā

"Garš stāstījums īss, pagājušajā gadā man bija reakcija uz dažiem medikamentiem, kas izraisīja mugurkaula šķidruma veidošanos manās smadzenēs, pietūkums manu redzes nervu, izraisot man iespēju zaudēt daudz manas redzes," O'Mahoney rakstīja uz ziņu, kas augšupielādēta viņas Instagram kontu. "Kad es tiku uzņemts slimnīcā, viņi man teica, ka esmu diena, kad esmu pilnīgi akls."

Tiem, kuri nezina stāstu par manām acīm, šeit tā ir. 🙈🙈🙈 Šoreiz pagājušajā gadā es zaudēju labu manu redzes daudzumu. Iemesls, uz kuru es nolēmu beidzot pastāstīt, ka mans "stāsts" par sociālo mediju ir bc Es zinu, ka ir daudz neatbildētu jautājumu, un, ja redzat, ka es eju pa pilsētu ar niedru, es nevēlos, lai tu šokētu. Garš stāstījums īss, pagājušajā gadā man bija reakcija uz dažiem medikamentiem, kas izraisīja mugurkaula šķidruma veidošanos manās smadzenēs, pietūkums mana redzes nerva, izraisot man zaudēt daudz manu redzi. Kad es tiku uzņemts slimnīcā, viņi man teica, ka man bija diena, ka esmu pilnīgi akls. Pateicoties Riley's oftalmoloģijai, neiroloģijai un neiroķirurģiskajām grupām, pēdējo gadu laikā, izmantojot operāciju un smagiem medikamentiem, esmu spējis iegūt labu redzi. Tātad, ko es varu redzēt? Man ir perifēro redzes trūkums, jauki aklo punkti, kas vēlas dejot ap acīm, es esmu akli kreisās acs apakšējā pusē, visas taisnās līnijas ir viļņotas, un man ir nakts aklums. Kaut arī mana redze kaut ko sūkā, es esmu tik pateicīga par to, kas man ir. Es Vācijā esmu pabeigusi savu veco gadu, izmantojot tehnoloģiju, ko sniedz Voc. Rehabilitācija. vasarā un piedalīsies teātra koledžā ar uzsvaru uz sociālo taisnīgumu, kas notiks 2018. gada rudenī. Es to neizdodu, lai cilvēki man žēl, bc puiši, man patiešām ir labi. Es tikai gribēju sniegt godīgu atjauninājumu par manu dzīvi, ko es vienmēr esmu ignorējis darīt sociālo mediju. Tā tas viss ir!

Emma O'Mahoney 🍯 (@emmamyhoney) kopīgota ziņa par

O'Mahoney - kurš bija tikai 15 gadus vecs, kad viņa sāka lietot pūtītes zāles, doksiciklīns - teica, ka viņas simptomi sākās tikai divus gadus pēc receptes sākšanas, Allure ziņojumi. "Pirmais apzīmējums kaut kas bija nepareizs bija mana mugura," viņa paskaidroja. "Man bija smagas sāpes, kas man neļāva kaut ko darīt aptuveni divas ar pusi nedēļas."

Galu galā O'Mahoney vīzija sāka izplūst, liekot viņai doties uz slimnīcu un veikt vairākus testus, pirms beidzot tika diagnosticēta intrakraniāla hipertensija - iespējama blakusparādība - doksiciklīns.

Man ir cistiskā pūtītes, bet es tomēr mēģināšu patika sevi jebkurā gadījumā. • Tiem, kas mani nav redzējuši ar pubertātes mestām, mana cīņa ar pūtītēm ir bijusi ilga un sāpīga. Es sāku Proactive, kad man bija divpadsmit, un zāles, kad man bija četrpadsmit. Vasarā pēc junioru gada es beidzot sāka izjust skaidru ādu pirmo reizi gados. Tad medikamenti, kas man piešķīra manu sapņu ādu, man lika zaudēt labu redzi un neļāva mani beigt ar manu augstāko klasi. Kopš tā laika pūtītes ir atgriezušās, sliktākas un sāpīgākas nekā jebkad agrāk. Es esmu mēģinājis to, kas šķiet kā ikviens dabisks līdzeklis saulē, un nekas nedarbojas. Tāpēc es gatavojas izmēģināt kaut ko jaunu, es mēģināšu patika sevi un izņemot manu ādu par to, kas tas ir. Protams, es turpināšu meklēt veidus, kā ārstēt manu ādu, bet es pārtraucu skatīties spogulī un ienīstu sevi par kaut ko, ko es nevaru kontrolēt. Mana āda dara visu, ko tā var izdarīt, un tieši tagad tai jābūt pietiekami labai. Tāpēc es esmu, nav aplauzums, pūtītes un laimīgi :)

Emma O'Mahoney 🍯 (@emmamyhoney) kopīgota ziņa par

"Doksiciklīns ir antibiotika, ko lieto dažādu baktēriju infekciju ārstēšanai, un to parasti lieto pūtītes ārstēšanai," skaidro Ņujorkas dermatologs Jody Levine, MD. "[Šī blakusparādība] rodas palielināta cerebrospinālā šķidruma spiediena dēļ un nav saprotams, kāpēc tas var izraisīt [doksiciklīnu]." Saskaņā ar Dr Levine teikto, izotretinoīns, vairāk pazīstams kā Accutane, var izraisīt arī šo blakusparādību, lai gan tas ir ļoti reti, kā arī par šo medikamentu.

Par laimi, O'Mahoney saka, ka viņa spēja atgūt lielāko daļu sava redzējuma, pateicoties ķirurģiskām procedūrām un "smagiem medikamentiem." "Tātad, ko es varu redzēt?" viņa turpināja savu Instagram post. "Man trūkst perifēras redzes, brīnišķīgi neredzami plankumi, kuriem patīk dejot ap acīm, es esmu aklais kreisās acs apakšējā pusē, visas taisnes ir viļņotas, un man ir nakts aklums."

Tā kā lielākajai daļai doksiciklīna lietotāju nenovēro blakusparādības, Dr Levine saka, ka šī antibiotika parasti ir ļoti droša. Tomēr pacientiem jāapzinās, ka, ja viņiem ir galvassāpes, kas ilgst vairāk nekā vienu dienu, viņiem jāpārtrauc zāļu lietošana un jāsazinās ar savu ārstu. Parasti galvassāpēm nav nekāda sakara ar zālēm; Tomēr vienmēr ir svarīgi ievērot piesardzību, lietojot jebkādus medikamentus.

Dalīties Ar Draugiem

Saistītie Raksti

add