Bažas par māmiņu akcijas brīdinājumu par lūpu plimeru "Poison Kiss"

Bažas par māmiņu akcijas brīdinājumu par lūpu plimeru "Poison Kiss"

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Galvenā Redaktore | E-mail

Kad jaunā māte Marnie Jay Marks paņēma savu dēlu no vannas, viņa uzreiz pamanīja lielus, sarkanus izsitumus, kas pārņēma četrgadīgo seju labo pusi. "Es domāju, ka viņš ir nokļuvis zirnekļa vai kaut ko, bet nē, tas bija tikai mans inde baznīcu," teica Marks. Viņai nebija ilgs laiks, lai viņai saprastu, ka vaininieks nav kukaiņu kodums, bet patiesībā to izraisīja tas skūpsti, kurus viņa deva, vienlaikus gūstot gatavu vannai. Marks stāsta tieši pirms viņa noskūpstīja savu dēlu, pirmo reizi to izmēģinājis, lūkoties, un nesaprata, kā sastāvdaļas kairina uz ādas.

Attēli / Marnie Jay Marks

Pēc izsitumu ārstēšanas ar antihistamīna līdzekļiem William āda normalizējās apmēram 30 minūtēs, bet attiecīgā māte vēlējās brīdināt citus par viņas nevainīgu kļūdu. Dažas dienas vēlāk Marks paņēma uz Facebook, lai dalītos savā biedējošā incidentā ar citiem. "Vienkārši brīdinājums," viņa rakstīja rakstā The MakeUp Social Facebook lapā, "Man lūpas uzklājas ar šo pārāk saskaretizēto lūpu slidinājumu, un pēc tam pēc 10 minūtēm es neiedomājami noskūpstīju manu četru gadu vecumu vaigā."

Marksa brīdinājums izpaudās ar citām aplaupīšanas mīlošajām māmiņām, kas pateicās par galvas augšanu. Mēs sazinājāmies ar dažiem ādas ekspertiem, kas atkārtoja Marksa brīdinājumu būt uzmanīgiem, kurus jūs skūpsiet pēc tam, kad uzklājat jebkuru produktu ar plastmasas aģentu tajā. "Dažas lūpu ieguvei atrastās sastāvdaļas ir kanēlis, ingvers, piparmētra un pipari, kas strādā lūpām, izraisot kairinoša tipa reakciju, palielinot asins plūsmu uz laukumu, izraisot apsārtumu un pietūkumu," saka Ņujorkas dermatologs Sejal Šahs, MD . "Daži cilvēki bieži pamana, ka, liekot viņiem šos produktus, viņu lūpas sajūta vai nieze, norādot uz reakciju. Tāpēc tas nav pārsteidzoši, ka tā lietošana uz ādas radīja šāda veida reakciju. "

Jums var arī patīk: tur ir pavisam jauns veids, kā aplaupīt jūsu lūpas

New York dermatologs Lauren Levy, MD piekrīt: "Jebkurš aktuāls medikaments var izraisīt kairinošu dermatītu vai alerģisku dermatītu pareizajā indivīdā. Iespējams, ka viena no lūpu sastāvdaļām - ķīmiska viela, konservants vai krāsviela - kairina bērna ādu, "viņa saka. "Pareiza ārstēšana ietver izvairīšanos no produkta, aukstās kompreses, antihistamīna līdzekļus un zemas stiprības lokālu steroīdu."

Par laimi jaunais William ir labi, un Marks saka, ka viņa ir paveikusi ar lūpas plumpers kopā. "Tas bija pirmais reiz, kad es pat izmantoju plūmotāju, tikai nejauši satvertu Mekas skaitītāju. Šorīt, kad es gatavojās strādāt, es to redzēju, iemeta to atkritumu tvertnē un domāju par to, kā es priecājos, ka es to nebiju noskūpstījuši acī vai lūpās, "viņa piebilda. "Es tikai jutos, ka man vajadzētu brīdināt citas manas mātes, kuras nezināja, ka tas varētu notikt."

Dalīties Ar Draugiem

Saistītie Raksti

add